Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Συγγνώμη.




Συγγνώμη.Συγγνώμη που δεν ημουν ποτέ εκεί για εσένα.Συγγνώμη που σε πληγώνω τόσο βαθιά.Βλέπεις βάζω τους άλλους πάνω απο εσένα τις περισσότερες φορές.Συγγνώμη που δεν σου έδειξα πως είναι να χαμογελάς,να χορεύεις κάτω απο τη βροχή,να χαίρεσαι το ξημέρωμα και το πρωινό αεράκι.Συγγνώμη που δεν σε άφησα να χαρείς τους ανθρώπους και συγγνώμη που σε έχω κάνει να τους φοβάσαι.Συγγνώμη που σε αφήνω τόσο καιρό μέσα στο σκοτάδι,ενώ έξω υπάρχει τόσο φως.Συγγνώμη που ζεις μέσα στο γκρι ενώ υπάρχουν τόσα χρώματα.Συγγνώμη που σε αφήνω ακόμα να περιμένεις.Συγγνώμη που δεν σε έχω πάει βόλτα στη θάλασσα.Συγγνώμη που δεν σου έχω δείξει τα αστέρια.Συγγνώμη που σε πονάω και σε τιμωρώ.Συγγνώμη που σε κρύβω απο τον κόσμο.Ίσως να φοβάμαι μη μου πάθεις κακό.Συγγνώμη που δεν σου έχω μάθει την τρυφερή αγκαλιά,το γλυκό φιλί,την αληθινή αγάπη..Συγγνώμη που δεν σε εμπιστεύομαι.Συγγνώμη που σε κάνω να κλαις.Συγγνώμη που σε κλείνω στους τέσσερις τοίχους.Συγγνώμη που δεν σε ταξιδεύω.Συγγνώμη που δεν έχουμε πετάξει ακόμα μαζί,πιο ψηλά απο τους ανθρώπους.Συγγνώμη που σε έχω ξεχάσει.Συγγνώμη εαυτέ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου